Circuit lessen buiten

Circuit buiten van 30 minuten. Het is toegestaan om met twee personen buiten te trainen. Wij zetten op het schoolplein een circuit uit van 10 oefeningen voor je uithoudingsvermogen, core en kracht! Elke oefening duurt 30 seconden, je hebt steeds 12 seconden om te wisselen.

We zetten twee circuits uit, het plein tussen de basketbalpalen wordt in tweeën gesplitst. Zo krijgen we zowel aan de schoolzijde als aan de fietspadzijde een mogelijkheid om met twee personen te trainen. Deze twee circuits liggen 8 meter uit elkaar. Van de twee personen start er één bij oefening 1 en de ander bij oefening 6. Het is zo opgezet dat iedereen 4 meter van elkaar sport.

Deze les moet je reserveren in ons reserveringssysteem. Je reserveert hier ook of je aan de schoolzijde of aan de fietspadzijde traint. Je bent verplicht om aan de gereserveerde zijde te trainen.

Iedereen kan 1 x per week een training reserveren op één van de volgende dagen en tijden:

Maandag, Dinsdag, Woensdag, Donderdag, Vrijdag en Zaterdag

Tijden: 08:50, 09:30, 10:10, 09:50, 10:50, 11:20 uur

Maandag, Woensdag, Donderdag en Vrijdag

19:30, 20:10, 20:40 uur

Bij deze trainingen is één instructeur aanwezig om eventueel correcties te geven en natuurlijk ook om je te motiveren!

Live lessen

De afgelopen twee donderdagen hebben we live lessen gegeven via onze Facebookpagina. Deze lessen gaan we uitbreiden. Het grote voordeel hiervan is dat je dan lessen gaat plannen in de week. Hoe werkt het:

-ga naar https://www.facebook.com/fitpuntsportcentrumhengelo

-scrol naar beneden en bekijk de les

-heb je een eigen facebook -account? Like en volg de pagina en je volgt nog gemakkelijker de les.

Omdat wij de gezondheid van iedereen erg belangrijk vinden is het ook voor niet-leden mogelijk om deel te nemen aan deze lessen!

De volgende lessen bieden wij aan:

Maandag 19:00 uur Hatha Yoga flow

Dinsdag 13:30 uur Circuit/ZB

Woensdag 10:00 uur BBB

Donderdag 19:30 uur Circuit/Hitt

Vrijdag 09:00 uur Power Yoga

De lessen duren 30 tot maximaal 40 minuten. Als de les langer duurt wordt je concentratie snel minder, doordat je op afstand les krijgt.

Zorg dat je voor elke training het volgende klaar hebt liggen:

– een matje of een andere zachte ondergrond die niet weg kan glijden

-twee flesjes water (½ liter of 1 liter)

-riem of koord (alleen voor yoga)

-boodschappentas waar 2 tot 5 kilo aan gewicht in kan

Rondje Fitpunt

Rondje Fitpunt is een soort trimparcours met 10 sportopdrachten, dit parcours start bij Fitpunt. Je volgt een route met opdrachten, die worden aangegeven op formulieren die we hebben opgehangen. Dit kun je alleen doen, maar ook met het hele gezin.

Het rondje start bij het sport- en gezondheidscentrum Fitpunt, PC Hooftlaan 50 te Hengelo.

Zondag 24 januari zullen we het rondje wijzigen met nieuwe sportopdrachten.

Veel plezier en succes!

Page 1 of 101 2 3 10